6 tips για να μπεις στο φόρεμα του Ρεβεγιόν

Αντίθετα με πολλές γυναίκες που ενδιαφέρονται περισσότερο για το σώμα τους το καλοκαίρι, εγώ πάντα ανησυχούσα για τον χειμώνα, όταν το αγωνιστικό πρόγραμμα χαλάρωνε και δεν έμπαινα ποτέ στο στενό φόρεμα του ρεβεγιόν.

Συμβουλεύτηκα, λοιπόν, τους ειδικούς και φροντίζω να ακολουθώ τις παρακάτω συμβουλές για να κλείσει εύκολα το φερμουάρ του «ρεβεγιόν»!

1.       Περπάτησε όσο μπορείς.

Κάνε τα ψώνια των γιορτών με ποδήλατο ή με τα πόδια. Χρησιμοποίησε όσο πιο λίγο γίνεται το αυτοκίνητο και βάλε ένα 20λεπτο περπάτημα την ημέρα στην καθημερινότητα σου

2. Δύο εβδομάδες πριν τις γιορτές κάνε διαλλειματική άσκηση.

Προτίμησε ένα άθλημα όπως το beach volley που «καίει» αμέτρητες θερμίδες ή κάνε διαλλειματική προπόνηση. Θα μείνεις άφωνη με τα αποτελέσματα της κυκλικής προπόνησης τόσο στην άμμο όσο και στην αίθουσα. Πραγματική ενδυνάμωση και κάψιμο λίπους στον υπερθετικό βαθμό.

3. Καταγραφή θερμίδων.

Αν θέλεις να ξέρεις τι τρως και πόσο τρως, τότε γράφε σε ένα χαρτί τις τροφές που έφαγες. Έτσι στο τέλος τις ημέρας θα ξέρεις πόσο πρέπει να γυμναστείς για να κάψεις ότι περιττό έφαγες. Όταν έχεις επίγνωση του θερμιδικού φορτίου, λειτουργείς με συστολή στην κατανάλωση θερμίδων.

4. Πίνε πολύ νερό.

Αν έχεις ένα μπουκάλι νερό δίπλα σου και πίνεις μερικές γουλιές ακόμα κι όταν δεν διψάς τότε δεν θα νιώσεις έντονο συναίσθημα πείνας και θα ελαττώσεις τις μερίδες φαγητού. Προτεινόμενη δόση 2,5-3 λίτρα την ημέρα

5. Πες όχι στο αλκοόλ.

Θα έχεις την ευκαιρία να πιείς αρκετά τις γιορτές. Τώρα δεν το χρειάζεσαι!

6. Πες όχι στα γλυκά.

Χωρίς βούτυρο και ζάχαρη ελαττώνεις τις λιπαρές θερμίδες, κι έχεις πιο εύκολο έργο να είσαι δυνατή κι αδύνατη στις γιορτές.!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *